Er zijn tientallen leukere dingen te bedenken dan schoonmaken, maar we kunnen er nu eenmaal niet onderuit. method, het merk bij uitstek voor stijlvolle schoonmaakmiddelen, brengt een nieuwe limited edition uit, waar je wél vrolijk van wordt. En je huis ook, want deze nieuwe lijn brengt kleur, geur en de perfecte finishing touch in je interieur. Het flesontwerp komt van illustratrice Johanna Basford, het brein achter de immens populaire kleurboeken voor volwassenen. De producten zijn exclusief verkrijgbaar bij Albert Heijn. Geen excuus dus meer om de voorjaarsschoonmaak dit jaar over te slaan!
Colour your home, the beauty of cleaning
Van kleuren word je vrolijk, een gedachte die met groot enthousiasme wordt omarmd bij method. Het credo van het merk luidt dan ook: met kleurrijke producten hoeft poetsen geen nare klus te zijn. Voor de nieuwste limited edition reeks is niemand minder dan Johanna Basford, koningin van de kleurboeken, gevraagd om een uniek ontwerp te creëren. Uit drie prachtige designs hebben method fans één favoriet gekozen die nu op de flessen prijkt. Het wonderschone ontwerp brengt kleur én design in huis en verdient een heus plekje op het aanrecht. Johanna Basford: “Toen method mij vroeg om ze te helpen in hun zoektocht naar meer kleur in het leven, heb ik direct ja gezegd. De combinatie van kleur en design past perfect bij mijn stijl. Samen hebben we de geur samengesteld. Deze sluit tot in detail aan bij wat ik wil uitdrukken met mijn ontwerp. Een match made in heaven dus.”
Parfum op het aanrecht
Volgens method ruikt schoon naar bloemen in plaats van naar bleekwater en daarom ontwikkelen ze producten die een lust zijn voor het oog én voor de neus. Dit geldt zeker voor de nieuwe limited edition producten: open de fles en waan je midden in een tuin vol geuren van verse koriander, perzik, pioenrozen en magnolia. Je zou bijna vergeten dat je het niet in je hals dient te spuiten maar op het keukenblad. De limited edition is er echter uiteraard niet alleen voor de sier. De schoonmaakmiddelen van method worden gecreëerd om net zo lief voor de planeet te zijn als genadeloos voor vuil. Net als alle andere method producten rekent deze limited edition dan ook efficiënt af met vette borden, vieze werkbladen en plakkerige handen, zónder gebruik van chemische troep of dierproeven.
Method Producten populair in Amerika
De method producten zijn al jaren immens populair in Amerika. Naast hun coole look en parfum-waardige geuren zijn ze namelijk ook nog eens functioneel én vriendelijk voor de planeet. In Nederland is method nog een goed bewaard geheim, maar wie eenmaal kennismaakt met de kleurrijke designflessen en de intense geuren is verkocht. The Pope of Soap bij method, Steven Van den Ouweland: “Waarom zou verantwoord schoonmaken saai en kleurloos moeten zijn? method bewijst het tegendeel met design schoonmaakproducten die je zeker niet in je keukenkastje wil verstoppen. Integendeel, onze producten zijn echte blikvangers en zorgen voor meer kleur in je keuken en badkamer.”
De limited edition is exclusief verkrijgbaar bij Albert Heijn en bestaat uit een allesreiniger (adviesverkoopprijs €2,99) en afwasmiddel (adviesverkoopprijs €3,99).